reklama

Keď si šťastný, tlieskaj rukami.....

Niekedy musí človeka prejsť parný valec, aby na chvíľu pribrzdil, aby už nechcel od života tak veľa. Zopár krát porodiť, stratiť, prestať veriť, znovu sa nájsť... Vraj, čo ťa nezabije, to ťa posilní. Boli časy, keď som tomu už neverila. Oslabená, v strede ringu, K.O. rovno na ciferník, myslela som, že už nevstanem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Niekedy dávno som neverila kadečomu, tuším som ani nevedela, aké mám možnosti. Nepomohlo ani to, keď sa mi narodila prvá dcérka, a ja som sa ešte stále hnala nejakým divným smerom, nespokojná so svetom, ktorý som si vytvorila. Niekedy človek dostane dar rovno pred nos, a slepý ho obíde bez povšimnutia. Niežeby som sa nesnažila, či nebola vďačná. Ale k šťastiu a pokoju to nestačí. Na to treba... hmm, ... byť šťastný.

Teraz už nechcem veľa, vlastne... chcem to "naj". Moju rodinu. Zdravú, pri mne. Nech sme kdekoľvek. Nech aj padajú aj traktory.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz už viem len tak ležať, sledovať bacuľaté veľké dlane svojho synčeka, ako rozhadzuje, čo mu príde pod ruky, nadšene si obzerá kvet v črepníku. Nemyslím už v strese na štádiá vývinu :-), nelistujem vo vývinovej psychológii, neriešim to, čo všetko ešte musím, nesmiem, kde by som teraz bola, či nebola, čo by som mala urobiť, čo mi uteká...

Donekonečna sa len kochám pohľadom na to úžasné Božie dielko. Človiečika. Ďalší pilier v mojom živote. Som v prítomnosti tak pevne, až chcem zhlboka vdýchnuť celú tú chvíľku, aby zastala. Aby všetko ostalo tak ako je.

Človek musí dočista osprostieť, aby konečne uveril, že je vlastne šťastný, že "niekto tam hore, ho má rád"...

Blanka Džuganová

Blanka Džuganová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Som matka. V tom sa cítim byť na správnom mieste v správnom čase a priestore. Všetko ostatné je len pominuteľná zastávka... Rada premýšľam, čítam a táram o vzťahoch, o výchove, o trendoch v spoločnosti... Niekedy úplne reálne upletiem čiapku a teším sa, keď k nej nájdem aj vhodnú hlavu, upečiem koláč, či kváskový chlieb a teším sa, keď sa vydarí a chutí. Keď mi na niečom záleží, viem sa ešte stále strašne najivne a nezrelo rozhnevať a šľahať plamene... Vďakabohu :-)Ak mi ostane nejaký mentálny priestor, venujem sa svojej práci. S cudzími deťmi... :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu